Oldal kiválasztása

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (felhasználó) a cbdreakiro.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül és a Ptk. 6:82.§. – 6:85.§. előírásai szerint értelmezendők:

1. SZOLGÁLTATÓI ADATOK:

Cégnév: Tata-Vet Bt. Székhely: 2890 Tata, Bajcsy-Zs utca 31. Adószám: 21864638-2-11 Cégjegyzék szám: 11 06 008796 Bankszámlaszám: 11600006-00000000-38025347 Elektronikus elérhetőség: info@cbdreakiro.hu Telefonos elérhetőség:   
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: szolgáltató.

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE:

Reakiro termékek táplálékkiegészítők. Nem helyettesítenek semmilyen diagnózist, gyógyszert, gyógykezelést. Ne használja a készítményt terhesség és szoptatás alatt! Használat előtt konzultáljon orvosával, ha súlyos betegsége van, vagy vényköteles gyógyszereket használ, az esetleges gyógyszer-kölcsönhatások elkerülése végett.

3. RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

A megjelenített online megrendelt termékek kizárólag szállítmányozó cég által történő házhoz szállítással vásárolhatóak meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás, utánvét díját.

Amennyiben a szolgáltató hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási információk menüpont alatt.

Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

Felhasználó a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4. A RENDELÉS MENETE

A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

Az áruházban regisztrációval és regisztráció nélkül is vásárolhat. Regisztrált vásárlóink, a vásárlás elején, vagy akár a fizetés előtt közvetlenül is bejelentkezhet fiókjába. Regisztrációra a belépés gombra van lehetőség. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Belépés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

A kosár tartalmát a Kosár menüpont(ikon) segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Ha terméket szeretne törölni írjon nullát a mennyiség ablakba, és a termék törlődni fog. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is ebben az esetben minden termék mennyiségét nullára kell állítani. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza ki a termékek közül, és tegye a kosárba. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva folytathatja a megrendelését. Következő lépésben a szállítási és számlázási adatokat kell megadnia. Minden esetben ellenőrizze a megadott adatokat, mert a hibásan megadott adatokból eredő hibás teljesítésért nem vállalunk felelősséget, az ebből eredő károk a vásárlót terhelik. Válassza ki a fizetés módját, fogadja el az általános szerződési feltételeket, majd küldje el megrendelését.

Miután elküldte rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

5. REGISZTRÁCIÓ

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni.

Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.

A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9–15 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1–5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a beszerzés várható idejéről értesítjük, amely során ön megerősítheti megrendelését illetve elállhat a rendeléstől.

A szolgáltató nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

7. A FIZETÉS MÓDJA

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a termékkel küldjük. Kérjük a terméket kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül, illetve utánvéttel.

Online bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Utánvétes fizetés: Utánvétes fizetés esetén a számla kiegyenlítése a csomag átvételekor készpénzben történik. Az utánvétes vásárlás szolgáltatói díja 800 Ft.

8. SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK, DÍJAK, HATÁRIDŐK

Kiszállítást csak Magyarország területére vállalunk. A megrendeléseket kizárólag a DPD, a GLS futárszolgálat illetve a Magyar Posta szállítja házhoz. A csomagok kézbesítése hétköznapi munkanapokon történik 08:00-17:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a szállítmányozó cég munkatársát folyamatosan fogadni tudják. Áruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

DÍJAK, HATÁRIDŐK: A kiszállítási díjakról a Szállítási információk oldalunkon olvashat.

9. ELÁLLÁS JOGA

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a vásárló és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.  Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a vásárló, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A vásárló a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

A termék visszaküldésének költségét a vásárlónak kell viselnie, a szolgáltatót nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Az elállási jog a vásárlót abban az esetben illeti meg, amennyiben, a termék és eredeti csomagolása felbontatlan, sérülésmentes.

A szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a vásárló részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a vásárlóbizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben a  vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe a szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza  a Szolgáltató részére.

10. SZAVATOSSÁG

A Vevőt a vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jog alapján a Vevő hibás terméket nem köteles átvenni, illetőleg a hiba felfedezését követően a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles azt a webáruház felé jelezni. A szavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató a szavatossági jogoknak a jogszabályban meghatározott sorrendje szerint jár el.

11. ÁRUVISSZAKÜLDÉS

Amennyiben bármilyen okból elégedetlen a vásárolt termék(ek)kel, 30 napon belül visszaküldheti. A kézhezvételtől számított 30 napon belül postára adott, eredeti bontatlan állapotában visszaküldött terméket visszavesszük, annak ellenértékét visszafizetjük.

A feltételeket az Áruvisszaküldés oldalunkon olvashatja.

12. PANASZOK INTÉZÉSE

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal a weboldalon megadott elérhetőségeken. A szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, a szolgáltató adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra a szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A szolgáltatóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a vásárló lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

14. ADATKEZELÉS

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, az szolgáltató adatkezelési nyilatkozata a honlapon elérhető. Bővebb információ  az Adakezelés oldalon található

15. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Tata, 2019. július 30.